zondag 26 september 2010

week 2, RSS

Deze week een aantal keren op verschillende sites en blogs gekeken. Leuk maar inderdaad beetje verslavend. Je kunt je er in verliezen.
Ik heb mij dus geabonneerd op verschillende zaken. (De een wat interessanter dan de ander).
Ik vind het wel leuk om te doen maar niet zo leuk om erover te bloggen.
Vandaag nog even -bijna- in de bieb geweest: open atelier route in HHW en ook het gemeentehuis was open.
Paar hele mooie kunstwerken gezien maar ook veel amateurs die me niet zo aanspraken. Jonge kunstenaar Thijme Termaat maakt hele indrukwekkende schilderijen en had ook een leuke film gemaakt waarop je hem aan het werk zag.   Zal even kijken of ik een link kan plaatsen.....http://thijmetermaat.exto.nl/
Kijk dit vind ik nu wel leuk om te proberen ;)  van internet gehaald en toegevoegd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten