zondag 10 oktober 2010

ding 6: flickr

Door verjaardagen, uitjes en andere leuke dingen even geen tijd gehad.
Vandaag ben ik er weer voor gaan zitten: flickr.
Eerst allerlei foto's e.d. bekeken, account aangemaakt (wilde te snel dus zag over het hoofd dat het met 23 dingen account kon en heb nu zelf een account aangemaakt onder mijn eigen naam).
Vervolgens allerlei foto's / sets/ galleries bekeken. Staan mooie dingen op.
Tags worden echter niet goed toegevoegd. Ik heb op verschillende trefwoorden gezocht maar kreeg erg veel foto's te zien die m.i. niets met het onderwerp te maken hadden.
Toen de tag: library heerhugowaard geprobeerd en ik kreeg zowaar een foto :
http://www.flickr.com/photos/77189822@N00/2096060164/
De URL gekopieerd en geplakt en nu uitproberen of het ook inderdaad werkt.

Tsjjjaaa nu heb ik niet alleen de foto maar de hele pagina.....
nog maar eens proberen.
http://farm3.static.flickr.com/2062/2096060164_7901a9e0af_b.jpg
nu heb ik hem inderdaad....maar het kost wel tijd jongens....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten