zondag 10 oktober 2010

ding 7: verder met flickr

Als we dan toch bezig zijn, dan gelijk maar verder experimenteren.
Heb wat gespeeld met kleuren/ google maps en spell.
Allemaal erg leuk maar of ik er in de praktijk op mijn werk nou zoveel mee kan??????
In de prive-sfeer misschien dan nog eerder.

Ben vanmiddag even gaan wandelen in Hensbroek en heb gelijk wat foto's gemaakt.
Vind het frappant dat toen ik de foto's op flickr zette, ze gelijk wisten met welke camera ik ze gemaakt heb: big brother bemoeit zich ook overal mee.



Deze zijn  gemaakt op 5 minuten lopen van mijn woning ......

maar we hebben ook een echte -nog in werking zijnde....



Het is mooi geweest...genoeg geflickerd voor vandaag.

1 opmerking:

  1. Ze weten zelfs waar je was op dat moment....het is wel eng af en toe...

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen