woensdag 20 oktober 2010

wiki

Morgen ga ik voor twee dagen naar Schoorl (100 talenten bijeenkomst) en daarna een week met vakantie dus vanavond nog maar even wat aan de 23-dingencursus gedaan.
Eerst een paar wiki's bekeken. Mijn hersenen waren ietwat te vermoeid om allerlei Engelstalige informatie tot zich te nemen....dus heb ik me voornamelijk op het Nederlandse taalgebied gericht. Paar leuke dingen gezien en gelezen. Toepassingsmogelijkheden voor KW: een wiki die zich richt op de locale situatie: wat speelt zich af in en rond bijv. Heerhugowaard op met name cultureel gebied.
En als ik aan mijn eigen werkzaamheden denk: binnenkort organiseer ik weer een thema-avond samen met Evean over het tweetalig opvoeden van kinderen . Daar zou je heel veel relevante informatie bij kunnen plaatsen.

Tot slot nog in de zandbak gespeeld :) en een bericht geplaatst: she got game...bij favoriete uitgaan tips.
Zelfs nog even een filmpje van you tube ter illustratie erbij geplaatst. Ik vind dat ik wel een klein schouderklopje heb verdiend!

P.S. Heeft iemand enig idee hoe die heksenfoto van mij is veranderd in een hunk? (zie vorige blog).....

1 opmerking:

  1. Een Wiki wordt leuk als een groep met hetzelfde doel iets te vertellen heeft... ..hoe je dit doet in samenhang met de website van onze organisatie vind ik best lastig, maar wie weet hoe het anders kan of heeft het juiste idee...?

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen