zondag 14 november 2010

Google docs

Google docs was mij niet onbekend. Ik had wel eens een uitnodiging gehad van Nel de L. maar ben daar nooit op ingegaan: onbekend dus wat moet ik er mee.
Nu keurig de instructie gelezen en vervolgens uitgeprobeerd.
Ik wil graag wel efficient werken (en vooral op zondagmiddag..) dus heb ik een voorstel van mijn duopartner Rita geimporteerd, gelezen en wat bewerkt en vervolgens haar aangemeld om er samen aan verder te werken. Zij heeft de cursus ook gevolgd dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
Inderdaad heel praktisch om er zo samen aan te werken. Je hoeft het niet steeds op te slaan en vervolgens als bijlage mee te sturen. Vooral omdat we nog steeds met twee verschillende versies binnen het bedijf werken.
Ik denk dat we hier wel mee zullen blijven werken.

1 opmerking:

  1. Google Docs heeft z'n kracht al lang bewezen en het is even wennen om op deze manier te werken. Heel erg handig dus..!

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen