zaterdag 6 november 2010

twitter twitter twitter tweet

vandaag weer even tijd dus het volgende onderdeel: Twitter
Ik heb de instructiefilmpjes bekeken, zelf een account aangemaakt en allerlei bekende en minder bekende personen opgezocht....tweets gelezen......maar ik vind er tot nog toe niet veel aan.
Het meeste is (zo) onbenullig .......
Het gaat m.i. net nergens over.
Ik ga het een paar dagen proberen en heb mij aangemeld als volger bij een aantal personen.
Eens kijken of het leuker wordt als je iemand een tijdje blijft volgen.

3 opmerkingen:

  1. Dapper volhouden Dodo, liefst langer dan een paar dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je gevoel en kan zelf ook niet zoveel met dit gebeuren. Zelf heb ik eens de tweets van bekende deejays gevolgd. Ze zijn ze op de radio al nietszeggend maar met twitter is het alleen maar erger geworden :-)

    Ach, het heeft potentie maar ook voor mij is het niet weggelegd...

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen