zaterdag 27 november 2010

muziek online

Vanavond een uurtje achter de pc gezeten. Heb last.fm onder andere uitgeprobeerd en naar wat muziek geluisterd.  Leuk om uit te proberen. Ik was en ben niet zo iemand die samen met iemand anders actief naar muziek gaat luisteren om er daarna over te gaan praten. Ik wil gewoon rustig luisteren en er van genieten en wat een ander er van vindt , vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant ;)   Smaken verschillen. Je kunt natuurlijk wel op een artiest/zanger geattendeerd worden die nog niet (zo) bekend is.
Ik kan mij ook niet zo goed voorstellen wat je als bibliotheek hiermee kunt, behalve dan mensen ermee kennis laten maken. Het lijkt mij meer iets voor echte muziekliefhebbers en zullen die daarvoor gaan zoeken bij de openbare bibliotheek??? In mijn omgeving merk ik dat jonge mensen de weg heel goed zelf weten te vinden en veel veertigers en ouder (zal wel aan mijn vrienden en kennissenkring liggen) wel gebruik maken van "you tube" maar het daar bij laten.

1 opmerking:

  1. Toch denk ik dat hier wel een kans ligt voor de bibliotheken. Op het gebied van cultuur en met name in de jongerenhoek kunnen we best samenwerking zoeken en een platform bieden hier mee aan de slag te gaan.

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen