donderdag 25 november 2010

social networks

Ik ben al tijden lid van Hyves en Facebook maar moet bekennen dat ik er bijna nooit naar kijk.
Ik vind het niet prettig dat je via via zomaar bij iedereen "naar binnen kan" en dus allerlei prive-zaken kan lezen.
Dat geldt natuurlijk ook omgekeerd.
Ook zijn we ooit begonnen met een ning  voor Kennemerwaard. In het begin las ik het nog wel eens of plaatste ik er zelfs wel eens iets op maar moet tot mijn schande bekennen dat ik er al tijden niet meer naar heb gekeken.
Ook heb ik mij ooit aangemeld voor Bibliotheek 2.0 mn. voor de sectie Jeugdbibliotheekwerk maar daar wordt weinig boeiends op gemeld dus .......
Ik vraag mij ook af of onze leners zo geïnteresseerd zullen zijn in een bibliotheek-hyves o.i.d. de pagina's die er zijn van bibliotheken worden meestal door het personeel gevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten